Графік роботи
Кошик
USD - 42,30грнEUR - 49,05грн
| Товар | Опис | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити | |||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| HYUNDAI 94750-21030 Знайти аналоги | Датчик тиску масла
Розмір різьблення: 1/8-GAS
Знайти аналоги
Тиск [бар]: 0,4 Ширина зіву гайкового ключа: 24 MM |
Показати всі ціни | ||||||||||||||||||||||||||
| MITSUBISHI 1258A002 Знайти аналоги | Датчик тиску масла
Вага, кг]: 0,044
Знайти аналоги
Необхідна кількість: 1 |
Показати всі ціни | ||||||||||||||||||||||||||
| HELLA 6PT009107121 Знайти аналоги | ![]() |
Датчик, температура охолоджувальної рідини
Відповідає кольором оригінальної деталі: чорний
Знайти аналоги
Кількість полюсів: 2 Кількість приєднань: 2 Колір: чорний Номінальна напруга [V]: 12 Опір [Ом]: 2080 Опір [Ом]: 294 Розмір різьблення: 3/8 GAS Температурний діапазон: 25 Температурний діапазон: 80 Тип датчика: NTC - Датчик Ширина зіву гайкового ключа: 19 |
| |||||||||||||||||||||||||
| HYUNDAI 39220-3C100 Знайти аналоги | Датчик, температура охолоджувальної рідини
Кількість полюсів: 2
Знайти аналоги
Колір кожуха: чорний Розмір різьблення: 3/8" - 19BSP Ширина зіву гайкового ключа: 19 |
| ||||||||||||||||||||||||||
| HYUNDAI 39220-35510 Знайти аналоги | Датчик, температура охолоджувальної рідини
Кількість полюсів: 2
Знайти аналоги
Колір кожуха: чорний Розмір різьблення: 3/8" - 19BSP Ширина зіву гайкового ключа: 19 |
| ||||||||||||||||||||||||||
| MITSUBISHI MD091056 Знайти аналоги | Датчик, температура охолоджувальної рідини
Кількість приєднань: 1
Знайти аналоги
Параметр: Universal Розмір різьблення: 1/8-GAS Ширина зіву гайкового ключа: 12 |
| ||||||||||||||||||||||||||
| BOSCH 0258986602 Знайти аналоги | ![]() |
Лямбда-зонд
Інтервал технічного обслуговування, що рекомендується [км]: 160000
Знайти аналоги
Кількість полюсів: 4 Приєднання / затискач: при необхідності штекерне з'єднання підігнати |
Показати всі ціни | |||||||||||||||||||||||||
| HYUNDAI 39210 23750 Знайти аналоги | Лямбда-зонд
Інтервал технічного обслуговування, що рекомендується [км]: 160000
Знайти аналоги
Кількість полюсів: 4 Приєднання / затискач: при необхідності штекерне з'єднання підігнати |
Показати всі ціни | ||||||||||||||||||||||||||
| HYUNDAI 39210 23710 Знайти аналоги | Лямбда-зонд
Інтервал технічного обслуговування, що рекомендується [км]: 160000
Знайти аналоги
Кількість полюсів: 4 Приєднання / затискач: при необхідності штекерне з'єднання підігнати |
Показати всі ціни | ||||||||||||||||||||||||||
| HYUNDAI 39210 22610 Знайти аналоги | Лямбда-зонд
Інтервал технічного обслуговування, що рекомендується [км]: 160000
Знайти аналоги
Кількість полюсів: 4 Приєднання / затискач: при необхідності штекерне з'єднання підігнати |
Показати всі ціни | ||||||||||||||||||||||||||
| CHRYSLER 56029084AA Знайти аналоги | Лямбда-зонд
Інтервал технічного обслуговування, що рекомендується [км]: 160000
Знайти аналоги
Кількість полюсів: 4 Приєднання / затискач: при необхідності штекерне з'єднання підігнати |
| ||||||||||||||||||||||||||
| MERCEDES-BENZ A 002 540 06 17 Знайти аналоги | Лямбда-зонд
Інтервал технічного обслуговування, що рекомендується [км]: 160000
Знайти аналоги
Кількість полюсів: 4 Приєднання / затискач: при необхідності штекерне з'єднання підігнати |
| ||||||||||||||||||||||||||
| HYUNDAI 39210 2E500 Знайти аналоги | Лямбда-зонд
Інтервал технічного обслуговування, що рекомендується [км]: 160000
Знайти аналоги
Кількість полюсів: 4 Приєднання / затискач: при необхідності штекерне з'єднання підігнати |
| ||||||||||||||||||||||||||
| HYUNDAI 39210 26620 Знайти аналоги | Лямбда-зонд
Інтервал технічного обслуговування, що рекомендується [км]: 160000
Знайти аналоги
Кількість полюсів: 4 Приєднання / затискач: при необхідності штекерне з'єднання підігнати |
| ||||||||||||||||||||||||||
| HYUNDAI 39210 22620 Знайти аналоги | Лямбда-зонд
Інтервал технічного обслуговування, що рекомендується [км]: 160000
Знайти аналоги
Кількість полюсів: 4 Приєднання / затискач: при необхідності штекерне з'єднання підігнати |
| ||||||||||||||||||||||||||