Графік роботи
Кошик
USD - 41,65грнEUR - 45,10грн
Двигун | Період виробництва | Об`єм | Потужність | Паливо | Циліндри | Код |
---|---|---|---|---|---|---|
1.2 TSI | 2012 (серпень) - йде виробництво | 1197 см3 | 63 кВт - 86 к.с. | Бензин | 4 | CJZB, CYVA |
1.4 TSI | 2012 (листопад) - йде виробництво | 1395 см3 | 103 кВт - 140 к.с. | Бензин | 4 | CPTA, CHPA |
1.6 TDI | 2012 (серпень) - йде виробництво | 1598 см3 | 77 кВт - 105 к.с. | Дизель | 4 | CLHA |
2.0 TDI | 2012 (листопад) - йде виробництво | 1968 см3 | 110 кВт - 150 к.с. | Дизель | 4 | CRLB, CKFC, CRMB, CRBC, CRUA |
1.2 TSI | 2012 (листопад) - йде виробництво | 1197 см3 | 77 кВт - 105 к.с. | Бензин | 4 | CJZA |
1.4 TSI | 2012 (листопад) - йде виробництво | 1395 см3 | 90 кВт - 122 к.с. | Бензин | 4 | CMBA, CXSA, CPVA |
1.6 TDI 4motion | 2012 (листопад) - йде виробництво | 1598 см3 | 77 кВт - 105 к.с. | Дизель | 4 | CLHA |
2.0 TDI 4motion | 2012 (листопад) - йде виробництво | 1968 см3 | 110 кВт - 150 к.с. | Дизель | 4 | CRLB, CKFC, CRMB, CRBC |
1.4 TSI MultiFuel | 2013 (квітень) - йде виробництво | 1395 см3 | 90 кВт - 122 к.с. | Бензин/этанол | 4 | CPVA |
2.0 TDI | 2012 (серпень) - йде виробництво | 1968 см3 | 105 кВт - 143 к.с. | Дизель | 4 | CRBB, CRVC |
2.0 TDI | 2012 (листопад) - йде виробництво | 1968 см3 | 81 кВт - 110 к.с. | Дизель | 4 | CRVA, CYKB |
2.0 GTI | 2013 (квітень) - йде виробництво | 1984 см3 | 162 кВт - 220 к.с. | Бензин | 4 | CHHB, CXDA |
2.0 GTI | 2013 (квітень) - йде виробництво | 1984 см3 | 169 кВт - 230 к.с. | Бензин | 4 | CHHA |
2.0 GTD | 2013 (квітень) - йде виробництво | 1968 см3 | 135 кВт - 184 к.с. | Дизель | 4 | CUNA |
2.0 R 4motion | 2013 (листопад) - йде виробництво | 1984 см3 | 206 кВт - 280 к.с. | Бензин | 4 | CJXB, CJXB |
2.0 R 4motion | 2013 (листопад) - йде виробництво | 1984 см3 | 221 кВт - 300 к.с. | Бензин | 4 | CJXC |
1.4 GTE Hybrid | 2014 (травень) - йде виробництво | 1395 см3 | 110 кВт - 150 к.с. | Электричество / Бензин | 4 | CUKB |
2.0 GTI | 2013 (листопад) - йде виробництво | 1984 см3 | 155 кВт - 210 к.с. | Бензин | 4 | CNTA, CXCA |