Графік роботи
Кошик
USD - 41,65грнEUR - 45,10грн
Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|
15 | 1 день | 6154 грн | |
4 | 1 день | 6215 грн | |
2 | на складі | 6215 грн | |
2 | 1 день | 6319 грн | |
8 | 2 дня | 6458 грн | |
10 | 1 день | 6696 грн |
? фаски 2 [мм] | 120 |
Висота [мм] | 66 |
Внутрішній діаметр | 172 |
Діаметр [мм] | 330 |
Діаметр центрування [мм] | 75 |
Додатковий артикул / Додаткова інформація 2 | з гвинтами |
Додатковий артикул / Додаткова інформація 2 | Здвоєні гальмівні диски |
Кількість отворів | 5 |
Код MAPP у наявності | |
Мінімальна товщина [мм] | 22,4 |
Обробка | Високовуглецевий |
Отвори [мм] | 16,5 |
Поверхня | з покриттям |
Тип гальмівного диска | вентильований |
Товщина гальмівного диска (мм) | 24 |
Виробник | Артикул |
---|---|
BMW | 34 11 6 794 429 |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
BMW 5 (F10, F18) | 518 d | 2013 (січень) - йде виробництво | 1995 | 105 кВт - 143 к.с. | N47 D20 C, Дизель |
BMW 5 (F10, F18) | 518 d | 2013 (січень) - йде виробництво | 1995 | 100 кВт - 136 к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель |
BMW 5 (F10, F18) | 518 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 1995 | 110 кВт - 150 к.с. | B47 D20 A, Дизель |
BMW 5 (F10, F18) | 520 d | 2010 (березень) - йде виробництво | 1995 | 120 кВт - 163 к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель |
BMW 5 (F10, F18) | 520 d | 2010 (березень) - йде виробництво | 1995 | 135 кВт - 184 к.с. | N47 D20 C, N47 D20 C, Дизель |
BMW 5 (F10, F18) | 520 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 1995 | 140 кВт - 190 к.с. | B47 D20 A, Дизель |
BMW 5 (F10, F18) | 520 d xDrive | 2013 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 120 кВт - 163 к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель |
BMW 5 (F10, F18) | 520 d xDrive | 2013 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 135 кВт - 184 к.с. | N47 D20 C, Дизель |
BMW 5 (F10, F18) | 520 d xDrive | 2014 (липень) - йде виробництво | 1995 | 140 кВт - 190 к.с. | B47 D20 A, Дизель |
BMW 5 (F10, F18) | 520 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 120 кВт - 163 к.с. | N20 B20 A, Бензин |
BMW 5 (F10, F18) | 520 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 135 кВт - 184 к.с. | N20 B20 A, N20 B20 A, Бензин |
BMW 5 (F10, F18) | 523 i | 2009 (грудень) - йде виробництво | 2996 | 150 кВт - 204 к.с. | N53 B30 A, Бензин |
BMW 5 (F10, F18) | 523 i | 2010 (березень) - йде виробництво | 2497 | 150 кВт - 204 к.с. | N52 B25 A, Бензин |
BMW 5 (F10, F18) | 530 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 200 кВт - 272 к.с. | N53 B30 A, N53 B30 A, Бензин |
BMW 5 Touring (F11) | 518 d | 2014 (травень) - йде виробництво | 1995 | 110 кВт - 150 к.с. | B47 D20 A, Дизель |
BMW 5 Touring (F11) | 518 d | 2013 (січень) - йде виробництво | 1995 | 105 кВт - 143 к.с. | N47 D20 C, Дизель |
BMW 5 Touring (F11) | 518 d | 2013 (січень) - йде виробництво | 1995 | 100 кВт - 136 к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель |
BMW 5 Touring (F11) | 520 d | 2010 (квітень) - йде виробництво | 1995 | 120 кВт - 163 к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель |
BMW 5 Touring (F11) | 520 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 135 кВт - 184 к.с. | N47 D20 C, N47 D20 C, Дизель |
BMW 5 Touring (F11) | 520 d | 2014 (травень) - йде виробництво | 1995 | 140 кВт - 190 к.с. | B47 D20 A, Дизель |
BMW 5 Touring (F11) | 520 d xDrive | 2013 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 135 кВт - 184 к.с. | N47 D20 C, Дизель |
BMW 5 Touring (F11) | 520 d xDrive | 2014 (травень) - йде виробництво | 1995 | 140 кВт - 190 к.с. | B47 D20 A, Дизель |
BMW 5 Touring (F11) | 520 d xDrive | 2013 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 120 кВт - 163 к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель |
BMW 5 Touring (F11) | 520 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 135 кВт - 184 к.с. | N20 B20 A, N20 B20 A, Бензин |
BMW 5 Touring (F11) | 520 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 120 кВт - 163 к.с. | N20 B20 A, N20 B20 B, Бензин |
BMW 5 Touring (F11) | 523 i | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 150 кВт - 204 к.с. | N53 B30 A, Бензин |
BMW 5 Touring (F11) | 523 i | 2010 (квітень) - 2011 (грудень) | 2497 | 150 кВт - 204 к.с. | N52 B25 A, Бензин |