Графік роботи
Кошик
USD - 41,65грнEUR - 45,10грн
Діаметр поршня циліндра [мм] | 48 |
Обмеження виробника | BOSCH |
Тип гальмівного супорта | автоматичне регулювання |
Тип гальмівного супорта | супорт гальма (1 поршень) |
Товщина гальмівного диска (мм) | 17 |
Виробник | Артикул |
---|---|
OPEL | 4706757 |
SUZUKI | 55103-84E00 |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
OPEL AGILA (A) (H00) | 1.0 | 2003 (серпень) - 2007 (грудень) | 998 | 44 кВт - 60 к.с. | Z 10 XEP, Бензин |
OPEL AGILA (A) (H00) | 1.2 16V | 2000 (вересень) - 2007 (грудень) | 1199 | 55 кВт - 75 к.с. | Z 12 XE, Бензин |
OPEL AGILA (A) (H00) | 1.2 16V Twinport | 2004 (липень) - 2007 (грудень) | 1229 | 59 кВт - 80 к.с. | Z 12 XEP, Бензин |
OPEL AGILA (A) (H00) | 1.3 CDTI | 2003 (серпень) - 2007 (грудень) | 1248 | 51 кВт - 70 к.с. | Z 13 DT, Дизель |
SUBARU JUSTY III (G3X) | 1.3 | 2003 (вересень) - йде виробництво | 1328 | 69 кВт - 94 к.с. | M13A, Бензин |
SUBARU JUSTY III (G3X) | 1.5 | 2003 (вересень) - йде виробництво | 1490 | 73 кВт - 99 к.с. | M15A, Бензин |
SUZUKI IGNIS II | 1.3 | 2003 (вересень) - йде виробництво | 1328 | 69 кВт - 94 к.с. | M13A, Бензин |
SUZUKI IGNIS II | 1.3 4x4 | 2003 (вересень) - йде виробництво | 1328 | 69 кВт - 94 к.с. | M13A, Бензин |
SUZUKI IGNIS II | 1.3 DDiS | 2003 (вересень) - йде виробництво | 1248 | 51 кВт - 70 к.с. | Z13DT, Дизель |
SUZUKI IGNIS II | 1.5 | 2003 (вересень) - йде виробництво | 1490 | 73 кВт - 99 к.с. | M15A, Бензин |
SUZUKI IGNIS II | 1.5 4x4 | 2003 (вересень) - йде виробництво | 1490 | 73 кВт - 99 к.с. | M15A, Бензин |
SUZUKI IGNIS II | 1.5 Sport | 2003 (грудень) - йде виробництво | 1490 | 80 кВт - 109 к.с. | M15A, Бензин |
SUZUKI WAGON R | 1.0 | 2003 (липень) - 2005 (серпень) | 993 | 39 кВт - 53 к.с. | G10A , Бензин |
SUZUKI WAGON R+ (MM) | 1.3 4WD | 2003 (вересень) - йде виробництво | 1328 | 69 кВт - 94 к.с. | M13A, Бензин |
SUZUKI WAGON R+ (MM) | 1.3 DDiS | 2003 (вересень) - йде виробництво | 1248 | 51 кВт - 70 к.с. | Z13DT, Дизель |