Графік роботи
Кошик
USD - 41,65грнEUR - 45,10грн
Вага, кг] | 1,35 |
Гальмівна система | ATE |
Діаметр 1 [мм] | 34 |
Додатковий артикул / Додаткова інформація | з аксесуарами |
Матеріал | алюміній |
Розмір різьблення 1 | M10X1 |
Сторона встановлення | Задній міст праворуч |
Тип гальмівного супорта | Гальмівний супорт з вбуд. стоянковою системою |
Товщина гальмівного диска (мм) | 9 |
Число циліндрів | 1 |
Виробник | Артикул |
---|---|
TOYOTA | 47830-0D020 |
TOYOTA | 478300D020 |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
TOYOTA YARIS (NHP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_, NLP13_) | 1.0 | 2011 (вересень) - йде виробництво | 998 | 51 кВт - 69 к.с. | 1KR-FE, Бензин |
TOYOTA YARIS (NHP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_, NLP13_) | 1.3 | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1329 | 73 кВт - 99 к.с. | 1NR-FE, 1NR-FKE, Бензин |
TOYOTA YARIS (NHP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_, NLP13_) | 1.4 D-4D | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1364 | 66 кВт - 90 к.с. | 1ND-TV, Дизель |
TOYOTA YARIS (NHP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_, NLP13_) | 1.5 Hybrid | 2012 (березень) - йде виробництво | 1497 | 55 кВт - 75 к.с. | 1NZ-FXE, Электричество / Бензин |
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) | 1.0 GPL | 2006 (січень) - йде виробництво | 998 | 51 кВт - 69 к.с. | 1KR-FE, Сжиженный газ |
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) | 1.0 VVT-i | 2005 (серпень) - йде виробництво | 998 | 51 кВт - 69 к.с. | 1KR-FE, Бензин |
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) | 1.3 VVT-i | 2005 (серпень) - йде виробництво | 1298 | 64 кВт - 87 к.с. | 2NZ-FE, 2SZ-FE, Бензин |
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) | 1.33 VVT-i | 2010 (липень) - йде виробництво | 1329 | 73 кВт - 99 к.с. | 1NR-FE, Бензин |
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) | 1.33 VVT-i | 2009 (березень) - йде виробництво | 1329 | 74 кВт - 100 к.с. | 1NR-FE, Бензин |
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) | 1.4 D-4D | 2005 (серпень) - йде виробництво | 1364 | 66 кВт - 90 к.с. | 1ND-TV, Дизель |