Графік роботи
Кошик
USD - 41,65грнEUR - 45,10грн
Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|
3 | 1 день | 870 грн |
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма | для лівостороннього розташування керма |
Для оригінального номера | 211756 |
Оснащення / обладнання | для автомобілів з канатною тягою перемикання |
Виробник | Артикул |
---|---|
PEUGEOT | 211756 |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
PEUGEOT 206 CC (2D) | 1.6 16V | 2000 (вересень) - йде виробництво | 1587 | 80 кВт - 109 к.с. | NFU (TU5JP4), Бензин |
PEUGEOT 206 SW (2E/K) | 1.1 | 2002 (липень) - йде виробництво | 1124 | 44 кВт - 60 к.с. | HFX (TU1JP), Бензин |
PEUGEOT 206 SW (2E/K) | 1.4 | 2002 (липень) - йде виробництво | 1360 | 55 кВт - 75 к.с. | KFW (TU3JP), KFV (TU3A), Бензин |
PEUGEOT 206 SW (2E/K) | 1.4 16V | 2003 (жовтень) - йде виробництво | 1360 | 65 кВт - 88 к.с. | KFU (ET3J4), Бензин |
PEUGEOT 206 SW (2E/K) | 1.6 16V | 2002 (липень) - йде виробництво | 1587 | 80 кВт - 109 к.с. | NFU (TU5JP4), Бензин |
PEUGEOT 206 Наклонная задняя часть (2A/C) | 1.1 i | 1998 (вересень) - йде виробництво | 1124 | 44 кВт - 60 к.с. | HFZ (TU1JP), HFX (TU1JP), Бензин |
PEUGEOT 206 Наклонная задняя часть (2A/C) | 1.4 16V | 2003 (жовтень) - йде виробництво | 1360 | 65 кВт - 88 к.с. | KFU (ET3J4), Бензин |
PEUGEOT 206 Наклонная задняя часть (2A/C) | 1.4 i | 1998 (вересень) - йде виробництво | 1360 | 55 кВт - 75 к.с. | KFX (TU3JP), KFW (TU3JP), Бензин |
PEUGEOT 206 Наклонная задняя часть (2A/C) | 1.6 16V | 2000 (грудень) - йде виробництво | 1587 | 80 кВт - 109 к.с. | NFU (TU5JP4), Бензин |
PEUGEOT 206 Наклонная задняя часть (2A/C) | 1.6 i | 1998 (вересень) - 2000 (грудень) | 1587 | 65 кВт - 89 к.с. | NFZ (TU5JP) , Бензин |
PEUGEOT 206+ (T3E) | 1.1 | 2009 (січень) - йде виробництво | 1124 | 44 кВт - 60 к.с. | HFX (TU1JP), HFX (TU1A), TU1AE5, Бензин |
PEUGEOT 206+ (T3E) | 1.4 i | 2009 (січень) - йде виробництво | 1360 | 55 кВт - 75 к.с. | KFV (TU3A), KFW (TU3A), Бензин |